تومر

خرید بک لینک

من مرده ام؟

از هر چه کادو و تبریک و کیک متنفرم؟

قلب بی اختیار و بی عنان!

ننگ بر تو که اینگونه بی بال و پرم کردی

ننگ بر دستانش که برای مچاله کردن پلک هایم سر از پا نشناختند.

سرم بریده میان جاده ای سیاه

و از رگانم سرب می گذرد!

من مرده ام؟!

یا که پرواز را آتش زده ام؟

امیدواری پاک از دست رفته است.

پاهایم،یخ زده

و خوابیدن، تنها راه فراری بود که

آن هم خاموش شد.

من دیگر

مرده ام.

گربه ی سیاه شوم نیست...

ما را در سایت گربه ی سیاه شوم نیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:14

صفحه بندی