من مرده ام؟
از هر چه کادو و تبریک و کیک متنفرم؟
قلب بی اختیار و بی عنان!
ننگ بر تو که اینگونه بی بال و پرم کردی
ننگ بر دستانش که برای مچاله کردن پلک هایم سر از پا نشناختند.
سرم بریده میان جاده ای سیاه
و از رگانم سرب می گذرد!
من مرده ام؟!
یا که پرواز را آتش زده ام؟
امیدواری پاک از دست رفته است.
پاهایم،یخ زده
و خوابیدن، تنها راه فراری بود که
آن هم خاموش شد.
من دیگر
مرده ام.
گربه ی سیاه شوم نیست...ما را در سایت گربه ی سیاه شوم نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67