من تشنج میکنم که تو
در آغوشم بگیری
و تو
میسوزانیم و خاکسترم را لگد مال میکنی
من اشک میریزم که تو
لبخندم را جستجو کنی
و تو
بر قلبم تف میکنی
من نمیروم که تو
بودنم را ستایش کنی
و تو
ضعف و بی جانی ام را بر سرم میکوبی
حماقت من و بی رحمی تو
دنیای بی شوق و نوری از عشق ساخته است.
باید خاموش شویم
اگر زنده بمانیم!
گربه ی سیاه شوم نیست...ما را در سایت گربه ی سیاه شوم نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66