چندمین اندوه

خرید بک لینک

من تشنج میکنم که تو

در آغوشم بگیری

و تو 

میسوزانیم و خاکسترم را لگد مال میکنی

من اشک میریزم که تو

لبخندم را جستجو کنی

و تو

بر قلبم تف میکنی 

من نمیروم که تو

بودنم را ستایش کنی

و تو

ضعف و بی جانی ام را بر سرم میکوبی

حماقت من و بی رحمی تو

دنیای بی شوق و نوری از عشق ساخته است.

باید خاموش شویم

اگر زنده بمانیم!

گربه ی سیاه شوم نیست...

ما را در سایت گربه ی سیاه شوم نیست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:14

صفحه بندی